هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا ( Kervansaray Lara ) در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد، این هتل یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های آنتالیا محسوب می شود. هتل کروانسارای لارا دارای ساحل 110000 متری می باشد و با طراحی U شکل خود سبب شده تا تمام اتاق ها از چشم انداز دریا برخوردار باشند. فاصله این هتل تور آنتالیا با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آن 10 کیلومتر می باشد .
این هتل برای تفریح و ورزش مسافران تور آنتالیا نیز امکاناتی را فراهم آورده است که می توان به چند زمین بازی در هتل از جمله 2 زمین فوتبال و بسیاری ورزش های آبی دیگر اشاره نمود. همچنین استخر و سرسره های آبی ، شهر بازی ، زمین بازی و برنامه های تفریحی و فعالیت های هیجان انگیز نیز در این هتل آنتالیا برای کودکان در نظر گرفته شده است. رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را با کیفیت عالی به صورت سلف سرویس برای میهمانان تور آنتالیا سرو می کند. 

امکانات هتل کروانسارای لارا آنتالیا :

حمام ترکی و بخار ، استخر سر پوشیده ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده ، امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل برای مسافران تور آنتالیا ، امکانات ورزشی ، تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کانو ، مینی گلف ، وان آب داغ ، امکانات تفریحی ، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی ، کلوپ ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

 

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل در مجموع 469 اتاق و ویلا دارد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله این هتل تور آنتالیا تا مركز شهر آنتاليا 45 كيلومتر و تا فرودگاه 35 كيلومتر است.

_آدم_و_حوا_آنتالیا.jpg

امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آدم_و_حوا_آنتالیا_1.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_2.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_3.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: